tisdag 18 januari 2011

dagisbesök!

Vi har just ätit lunch och packat våra väskor, snart ska vi dra på ytterkläderna och fara till simhallen me Caspers kusin A med mor!

Jag ringde ju om Caspers dagisplats igår, det fanns förstås ingen möjlighet att byta dagisplats så vi sku ha hundra gånger närmare. Men han lag Casper på väntelista till hösten.
Så jag ringde och tackade ja till den dagisplats vi fått. Dagistanten som svarade kände jag igen, så det var ju positivt.
Imorgon ska vi på första besöket för att sedan skola in Casper tills 1.2.
Hoppas att jag har negativa tankar om stället helt i onödan! (alltså själva stället, inte själva dagiset och personalen)

Casper är så nöjd då han får på sig tröjorna själv. :P Har varit lite svårt att få armarna i rätt hål förr.

4 kommentarer:

Mia sa...

Lycka till! Var skall ni ha Casper i dagis?

SpaderDam sa...

Sku Casper böri på tjorven sidan? Isf så är han på lilla sidan var jag har förstått. Alma (ericas barn) så är där å :)
/sara

Johanna sa...

Sara: Jo ha sku va på tjorven. Va märkligt att di har lagt a på lilla sidan fast a fylder 3 år om minder än 2 månar.... :P

Johanna sa...

Mia: Ja iis int skriv ut på bloggen vilke dagis han ska vara på, känns nalejs osäkert ti skriv ut e :D