torsdag 13 januari 2011

Några frågor och svar.

Vad gjorde jag för tio år sedan?

Oj. Bodde hemma me mamma och F. Gick i Bonäs skola. Och va me kompisar dagligen som man gjorde förr :P
Int minns jag så mycket sådär exakt 10 år sen.
Vad gjorde jag för ett år sen? Var hemma med Casper. Gick i skolan två kvällar i veckan. Besökte Öppet Dagis relativt ofta.
Snacks jag gillar? Godis, chips, nötter, glass, ALLT.
Sånger jag kan hela texten till? Tror int jag kan dem mera, men om jag sku höra igenom låtarna några gånger kanske minnet sku komma tillbaks, Sonata Arctica-Tallulah och James Blunt-You´re beautiful
Fem saker jag skulle göra om jag var miljonär?
Betala bort K's lån. Köpa ett splitternytt hus, köpa en nyyy bil. Köpa allt annat vi vill ha och behöver. Dela med mig till familjen. Investera och spara.
Dåliga vanor? Lat och blir fort sur.
Fem saker jag gillar att göra? Vara mee Casper o K, umgås me resten av min familj, shoppa kläder åt Casper:P, äta vindruvor, kaffa med gamla vänner.
Saker jag aldrig skulle klä mig i eller köpa? Magatröja och kläder som är för små för mig med några extra kilon ;)

Favoritleksaker när jag var liten? Minns ej, men jag lekte tydligen int mycket med dockor. Smålego minns jag att jag och mina bröder lekte med, det var ju skitkul.

Fem personer jag vill se göra denna undersökning?
Jag har faktiskt ingen aning om vem som läser min blogg. Men jag tar några personer från min egen blogglista, då kan jag ju skriva att dessa ska kika på mitt inlägg ;) : Angelica , Linn , Caroline , Annika
Sorry, det blev bara 4.

1 kommentar:

Anonym sa...

Ska så fort jag hinner :)

Linn