söndag 16 januari 2011

Loppis

Idag hade jag lite egentid och for till loppis. Först till Barnloppiset där jag köpte två pussel åt Casper och tre tidningar åt mig själv. For vidare till det "vanliga" loppiset där jag faktiskt hittade två Lindex Mumintröjor åt Casper, en svart och en lila och en t-paita som var röd med vita stjärnor också från Lindex, och en tidning åt mig själv. Det är inte ofta man hittar kläder på loppis åt Casper, jag är väldigt kräsen.
Huuto-paketet går helt bra, hintavaraus är inte nådd ännu, men det går ut först 21.1.

Undrar vad man ska köpa för vårdräkt åt Casper sen? Tips?
Ska ju vara något som är bra eftersom han ska börja dagis. Och det viktigaste: Helt vattentätt så han inte behöver ha äckliga regnkläder så fort det är lite blött.
Och jag kan mycket väl tänka mig att köpa begagnat.

Inga kommentarer: