fredag 30 april 2010

my precious

God morgon.
Idag hade vi tänkt fara med öppet dagis på utflykt. Men eftersom vi inte har varit på hela veckan vet jag inte till 100% vart de sku fara. Men jag har något minne om aspegrens. Men iaf så stannade vi hemma pga. vädret. Är ju så vått ute.
Casper sover faktiskt fortfarande. Han får nog sova till 10, han ska ju ork vara upp länge ikväll, eventuellt tar han också en kort tupplur på eftermiddagen.

Jag beställde en telefon åt mig i måndags, en samsung jet. Tillsammans med en dna anslutning blir den 12,90 € i månaden.
Men den har inte kommit än, och jag vill ha den NU!
Får vänta tills nästa vecka.

Här är skönheten:

(bilden tagen från hobbyhall)

Ikväll ska vi grilla hos mommo å F's. Blir väl antagligen att sitta inomhus och äta eftersom det var lovat dåligt väder.

Nåmen nu ska jag snart ta och väcka Casper så vi får äta morgonmål och sen åka iväg och handla lite.
Glada vappen!!

Inga kommentarer: