fredag 16 april 2010

Marknad

Idag har vi besökt marknaden i staan. Det första vi gjorde var att ta ut pengar och köpa en stor helikopter-ballong åt Casper. Han har pratat om att få en ballong sen igår kväll :D
Då mötte vi min bror K och hans dotter M. Hon fick ju såklart också en ballong.
Med hästar på, förstås.
Vi stötte på vår mor som med glädje gav oss pengar så vi fick fara å äta ;)
Till Koti pizza. Och det var sååååå gott.
Efter att vi gått ett varv eller två styrde K och M vagnen hemåt och vi traskade iväg till dagvårdsbyrån och lämnade in en ansökan om dagisplats. Så ifall jag råkar få ett jobb börjar Casper i dagis från och med 1.9.
Casper ville inte alls hem från marknaden, det fanns ju så mycket att se på.
Men vi kom oss iväg hemåt iaf någong gång efter 14.
Casper somnade på hemvägen och sover fortfarande.

Casper fick även en liten boll från Halpahalli och en fiiin skjorta på halva reapriset vid KappAhl. Han måst ju vara fin då vi ska på Hot rod & rock show nästa helg. :P

Ikväll har vi inga planer, än iallafall. K slutar om en timme så får se om vi kommer oss iväg och göra någonting kul.

Imorgon förmiddag får jag skicka iväg K och Casper på marknaden så jag får stäääääda hela huset. Sen ska vi till mommo och F's och hälsa på L&D som kommer på besök från Vasa. Det är ju Dansgalan i helgen.
Sen måst jag säkert städa lite till (åtminstone dammsuga upp mera hår) och göra mig klar inför kvällen. Det ska bli superkul att få besök.

Nåjaaaä. Hade inget mera att komma med idag.
Trevlig helg allihopa! Idag bjuder jag på en bild ;)

Inga kommentarer: