torsdag 29 april 2010

snus

tänkt uppdater lite nu sålänge jag sitter i skolan :P
Har juridik men jag kan ju knapra på tangentbordet lite emellanåt.
Måst klistra in något jag skrev på fb just:
Pappa: Casper du luktar
Casper:jo, hee snus
Pappa: har du snus?
Casper: joo
Pappa: får ja sii?
Casper: nä
Pappa: ha du teiji ut e rej?
Casper: joo

- ett litet samtal mellan far och son för nån vecka sen :D

Idag har vi int gjort så mycket.
Vi var en sväng till kela och via halppis o köp vindruvor och choklad.
Sen for vi ti fammos å häls på Caspers farbror K (kenneths lillebror som ee 12)
Han följde sen med oss till vårt. Casper tycker mycket om sin farbror K :D
Sen for vi till mommo å F's och hämta min telefon. Där fick Casper busa en stund med sina kusiner A och M. Sen körde jag hem Casper och for själv till skolan.
Casper å pappsen sku vara ut en stund. Han var supertrött redan före så jag tror att jag kommer hem till en sovande gosse.

Annars så har Casper nån period nu, han har haft det en tid nu redan, han är JÄTTTTEEE mammig, blyg osv.
Han stortjuter då jag ska nånstans. Det är faktiskt lite jobbigt, då man ska fara nånstans, för man vill ju inte lämna honom då han skriker. Och det gör han fast det är pappa han lämnar med.

nåjaaa. skriver mer en annan gång. blev lite kort men :P

Inga kommentarer: