måndag 5 april 2010

pååsken

Hej å hå.
Påskhelgen har för oss varit trevlig och lugn.
I lördags åkte vi iväg till Kokkola. Ett litet gäng med påskhäxor hann titta förbi innan vi åkte :)
Köpte endast två tröjor till Casper från H&M. Måste ju spara av min lilla slant då vi ska till Tampere om nån vecka.
På kvällen kom mormor och F hit på tacos. Och då de styrde cycklarna mot Friends skickade jag med K så han sku få fara ut på lite kul.
Casper började sova och jag började titta på en film "Hancock" men orkade se knappa 30 minuter före jag for och sova.
Igårmorse var Casper jättevarm då vi vaknade och hade strax på 38 graders feber.
Så det blev en heldag hemma för oss. Fast på kvällen styrde jag kosan mot min fars och satt där och pratade nån timme. Då jag kom hem hade Casper somnat i soffan och jag och K satt i lugn och ro och kollade en film, tills jag som vanligt blev trött och for och sova. :D
Nu har Casper 38,7 graders feber så det är lugnt här hemma mot vad det brukar vara.
Han ligger i soffan med pappsen och ritar.

Nu kurrar det i magen så jag ska börja fundera på nån lunch.

Inga kommentarer: