torsdag 1 april 2010

fel handduk.

Idag har jag och lilla prinsen varit och simmat, vi var säkert en timme i bassängen.
Efteråt ville Casper int fara hem så vi for och hälsade på min bror K och hans dotter M istället. Vi har just kommit hem och väntar på pappsen.

Taket läcker här hos oss i första tamburen, dom som har lagat taket har tydligen int lagat de så bra :P (annat tak än resten av huset)
K ska ju förstås laga taket, men inte än så han sku väl lägga en pressa över en tid. :D
Kul.

Förresten idag vid simmhallen var det någon som hade tagit min handduk sålänge jag och Casper duschade. Jag gick då ut i omklädningsrummet och fråga den ende som satt där om hon hade tagit fel handduk, och det hade hon. Hon hade ju såklart torkat sig klart och jag ville ju inte använda hennes handduk så jag fick lufttorka lite och låna Caspers badrock.
Nice.

Annars så förstår jag mig inte på bilister som kommer körandes och INTE saktar in när de kör förbi någon som går, cyklar eller dylikt, då det är så här slaskigt.
Jag har gett flera bilar onda ögat då vi har varit ute på promenad de senaste dagarna. Inte för att det skvättat på oss, men det har varit väldigt nära.

Igår tittade jag på "Did you hear about the Morgans"
Den var riktigt bra faktiskt.
trailern: http://www.youtube.com/watch?v=82Av0Y9-Ttw

Nu står Casper här bredvid och skiter så jag får så lov att sluta skriva.
Glad påsk allihopa!!

Inga kommentarer: