måndag 19 april 2010

kul helg.

Vi är just hemkomna från stan, jag och Casper.
Vi var och köpa en födelsedagspresent åt Caspers kusin Neea. Och ja.. Casper råka få ett par GRÖNA mjukisbyxor :))

Lördagskvällen var superkul :)
Började med att hämta upp Erica och en vända via Prisma och A. Sen hämta vi upp Nette och styrde kosan hit till vårt.
Efter ungefär en timme kom Nina och Pamela.
Vi drack gott, spelade spel och sjöng singstar.
Tiden gick fort och 23 for vi mot stan. Det var ju lyx, Nina var nykter och hade bil.
Vi var en sväng in till Netti där vi spenderade kanske 15 minuter, och sen splittrades vi. Jag och Erica for till Friends och resten till Melody.
Vid Friends träffa vi min far och även flera andra så där spenderade vi resten av kvällen. Nästan iaf. Jag kom ju hem först lite före 4 :D
Jag, min far och hans kompis stod och väntade på en taxi 15-30 minuter då vi kom på att det är ju dansgalan ikväll, så vi lär nog inte få nån taxi.
Så vi for till subway iställe å sen gick jag hem. Det var väldigt otrevligt att gå hem. Alla vägbelysningar var släckta så det var jätte mörkt! Och jag som brukar vara lite rädd av mig.. :P
Söndag morgon vaknade Casper lite över 9, så då var det bara att stiga upp. :D

Vi for ganska fort till mommo å Pejsas på söndagen, och åt paj som de hade kvällen före :) Åså träffa vi L & D före de körde iväg tillbaks till Vasa. Casper har pratat fleeera gånger om L. Både igår och idag :P

Egentligen sku ja lägg in nå bilder från lördagen, men jag sitter och NJUTER med vindruvor, russin och nötter så jag orkar inte lyfta min röv från stolen.
Casper sover, fast han egentligen int sku behöv sova, för vi vaknade nämligen mellan 10 och halv 11 imorse.
Nåja. Goddag.

Inga kommentarer: