söndag 9 maj 2010

Glad morsdag alla mammor! :)
Vi har just varit med hela tjocka familjen till Mcdonalds å äta, efterrätten fortsatte vi mommo å pejsas. Snart ska vi fara till Caspers fammo.

Jag fick min morsdagspresent igår, en jättefin lykta-liknande som jag valde själv :)
Vet inte ennu var jag ska hänga upp den men.

Min telefon kom ju förra veckan, och jag är supernöjd med den.
Casper trodde att det var hans telefon och blev superarg då han inte fick ha den.

På tal om Casper och telefoner. Han har börjat låssas prata i telefon, på ett annat sätt än han gjorde förr.
Såhär kan ett "samtal" låta:
"jaa.."
"nee..nee..*skratt*..säkert"
så berättar han vad han gör
"neee.... *fniss*.. joo.."
Så berättar han något igen eller frågar något.
Riktigt som han faktiskt sku prata me nån på riktit :D

Igår föll stackarn ner för trappan där ute, han klämde tummen så den blev superfet och skrapade ansiktet lite. Men det gick bra mot hur det hade kunnat gå.

Igår fick jag också köra F's Cadillac. Vi körde i stan och ett varv till Mysinge.
K var riktigt stolt över mig ;) Sen hoppade F & K av i stan och for till O'lareys (eller vad det heter) och kolla på hockey, så jag fick gladeligen köra själv till E:vägen me cadden :D

Nu ska jag lämna datorn..
Skriver mera en annan dag :P

PS. CASPER ÄR VÄLRDENS BÄSTA!

Inga kommentarer: