fredag 21 maj 2010

sommarloooooooov

Hej och hå. Har inte haft tid att uppdatera. Dels på grund av det vackra vädret och dels av förhandsuppgifter och yrkesprov. Men nu har vi äntligen SOMMARLOV!
Yrkesproven hade ju kunnat gå bättre. Nu hoppas jag bara att jag blir godkänd, vilket vi får veta inom 30 dagar.
Igår efter att det sista provet var skrivet åkte vi ca. 8 damer till stan för att fira :)
Vi hamnade på terassen vid netti. Och en liten stund vid Friends, fast då var vi bara två stycken kvar. :D Hem kom jag ca. halv 2.
Idag har jag och Casper varit cycklande och hälsa på hans morfar där vi spenderade nån timme.
Och ikväll har vi varit lilla familjen till Strandis och äta pizza.
Casper har kört omkring med sin fyrhjuling utomhus och pappsen har klippt gräset.
Imorgon klockan 9 sätter vi oss på bussen vid dagis och skumpar iväg mot Markby.
Vi ska till Markens djurgård (tror jag det hette)
Det kommer Casper att gilla!

Casper fick mej att stå och fnissa ikväll. Han visste inte att jag iakttog honom.
Han satt på sin moppe framför spegeln och pratade med sin spegelbild.
Han fnissade emellanåt och sa saker såsom "Här e mopo" "där e hjälmen".
Sen ställde han sig upp och slog sig på rumpan och sa "här e rumpan" och sen "här e snoppen"
Sen sa han också "mammas rumpan" och "pappas rumpan" åså börja han fnissa. :P
Underbara unge!

Nu ska jag gå och sova mellan mina daarlings så vi orkar upp tidigt imorgon!

Inga kommentarer: