torsdag 27 maj 2010

MORR

Jag hade just fixat vindruvor med russin och nötter åt mig och skulle sätta mig framför datorn och kolla en film på voddler. Men tydligen är våran dator för slö för det hakade upp sig hela tiden! :(
Gissa om jag blev sur.
Får väl gå och se på tv med K istället som sitter och väntar på Grannfejden.

Vi hittade nog fram till L&R's idag ;) och trevligt var det :)
Casper somnade på hemvägen och sussar så skönt i sängen vår.
Vi har lite tidigare väckning imorgon för Melinda ska komma och leka med oss en stund då hennes far sku en sväng till jobbet.
Och med lite tidigare väckning menar jag strax över 8.

Nåja, nu ska jag slänga mig i soffan med älskling en stund före vi far och sova med vår lill-älskling.

1 kommentar:

Anonym sa...

& he va trevligt att ha er jär :)

/ linn