måndag 5 december 2011

Samtal

Idag har jag (och Meja hänger ju med som vanligt) varit till dagis på VASU samtal.
Det kändes super att få prata lite och höra att man inte är överkänslig mamma i vissa situationer. :D
Och att vi ser på samma sätt på vissa saker!
Det var ett tag som Casper inte riktigt ville fara till dagis, av någon orsak, men det har ändrat nu igen så nu far han glatt till dagis, och det är ju superskönt.
Casper blev väckt då vi var klara så vi kunde ta med oss gullapååken hem.
Jag är fortfarande så glad över att vi inte fick den där platsen på andra dagiset!

Och vet ni vad? Imorgon ska både jag och K och klippa oss! Jag täcks inte ens skriva när jag sist var till frissan.......

Far och son julen 2009.


Från och med onsdag har K en vecka pappaledigt! Men vi lär nog ändå inte se mycket av honom, vi ska ha flyttat hem innan december månad är slut. ÄNTLIGEN. Det kommer inte ens att vara närmelsevis klart där, men beboerligt.

Inga kommentarer: