tisdag 20 december 2011

Godnatt...

Jag har ju hela tiden skrytit om hur bra Meja sover, men idag tog hon natten för nån minut sedan!?
Det har ju hänt förr, men en god stund sedan, jag har ju blivit van att hon somnar före 12 nuförtiden..
Jag började bli lite smått stressad mellan varven, jag hade ju själv somnat fö länge sen, men direkt jag tittat på Meja har hon gett mig värsta flinet och börjat sprattla som bara den, då är all stress som bortblåst!
Ja alltså, hon har bara legat här i sängen och varit helnöjd och ätit lite grann mellan varven.
Nåja, nu sover hon, och Casper har sovit flera timmar redan så nu ska jag också försöka somna.
Bara K sku komma hem nångång.

PS. Imorgon ska vi till rådgivningen!
PS. igen, någon i huset spelar musik, klockan kvart över 2 på natten!? (Alltså int så högt så att det stör, men det hörs litegrann iaf.)  Och vi är de enda i huset som är under 40.. Men jag har mina aningar vem det är. HEHE..

Inga kommentarer: