torsdag 1 december 2011

ABC

Vi var en sväng till ABC iaf. Körde där förbi och såg att det fanns en hel del parkeringar lediga så vi svängde in och åt en bakelse och drack saft.
Det var, som jag gissade mest pensionärer där, plus arbetarmän, sånadära me orange och gula dressar.
Fick en suuuuperfin väska då jag handlade några NAN, "lite" äldre-människa-har-med-då-de-handlar-varning.
Casper tycker om väskor, så kanske han kan få den om han är snäll.

Sen har vi varit till city-kirppis där jag inte fyndade ett dugg, därefter var vi och hämtade Casper från dagis.
Oj vad jag ska ha loppisbord till våren, kommer ha massor med babykläder och Caspers urväxta kläder.
Och säkert en hel del andra prylar.
Casper har så mycket kläder så hans kläder är faktiskt inte nötta som de flesta kläder i hans storlek brukar vara på loppisar. :D

Vet ni, idag skrattade Meja med ljud så jag, självaste mammsen fick höra det då vi busade!
Men nu vaknade hon så jag ska gå och umgås med mina ungar nu.

Inga kommentarer: