torsdag 1 december 2011

Första luckan

Det var väldigt enkelt att få upp Casper ur sängen imorse då jag berättade att han fick öppna första luckan i kalendern idag.
Vilken tur att chokladbitarna är minimala då han ska få äta varje dag nu fram till jul.
Sedan vägrade han som vanligt att äta nå morgonmål, enda han sku ha var vatten.
Nå, han klarar nog sig tills de får lunch, men ändå.
Vägrar andra barn också att äta morgonmål?!
Det är vääääldigt sällan Casper äter morgonmål. Han släktas sin far, inte mig, jag är alltid vrålhungrig på morgonen.

Jag fundera liiiiiite på ifall jag och Meja sku ha besökt nya ABC idag då det är öppning och allt..
Men man kan ju bara tänka sig vad mycket folk det är där, hela dagen lång, det är ingen skillnad vilken tid man sku fara.
Nu från morgonen är det väl fullt med pensionärer, som oftast står mitt i vägen så man får sucka sig förbi.
Jag blir väldigt stressad av såntdär, så kanske bäst att hålla sig därifrån... hehee..
Men vi har liksom mommos bil idag, så därför, annars sku jag inte ens funderat på det. Och allt som är nytt är väl trevligt.

Imorgon (?) får jag lite på 160 € tillbaks på skatt! MEN, K måste betala tillbaks lite på 160 €, så dit for det då. Sku ha vari trevligt med lite extra pengar annars.

Nu ska jag goooooogla lite doptårtor och inspireras.




Måste man faktiskt spika klockan 9 på morgonen då man ändå är hemma typ hela dagen?!
Och sedan flytta omkring alla möbler i hela lägenheten?!

Inga kommentarer: