fredag 30 december 2011

Hemma

Nu har vi äntligen flyttat hem igen!
Inatt sov vi andra natten här.
Casper trivs som fisken i vattnen och är hela tiden på G med något.
Jag har massvis att packa upp pch försöka stoppa nånstans, tyvärr har vi inga skrubbar eller dylikt här på nedre våningen så jag står mest och funderar vart jag ska börja lägga alla våra saker!
I heljen har vi funderat på att börja plocka ut alla saker och skräp ur vårt blivande sovrum.
Men det är på snäppet viktigare med första tamburen som inte har nå yttertak och väggarna är inte färdigt isolerade..
Vi får leva på mikromat säkert en vecka framåt för ugnen är inte ikopplad, väldigt trevligt!
Tänk då man sku vara väldigt rik och kunna betala folk för att komma hit och göra klart huset, medan vi själva bara sku sitta i soffan och se på tv.
Mycket är opraktiskt just nu, men så småningom blir allt bara bättre och bättre!
Vi behöver iaf inte bo på 30 kvadrat mera! ;)

Meja har annars börjat ta i allt hon får tag i och försöker stoppa det i munnen.

Nu ska jag laga tösen att sova så jag får åter igen stå en stund och fundera vart jag ska lägga alla saker. ;)

Inga kommentarer: