måndag 11 juli 2011

Vasa

Idag har jag spenderat heeeela dagen lång i Vasa med min moster och mina kusiner.
Jag köpte så mycket som en klänning för 2 € och en Blixten bil åt Casper. Plus mat såklart.

Jag hann inte fara efter brevet till posten idag för vi kom hem först 18:30, men det första jag gör imorgon när jag vaknar är att fara till stan och hämta det, och ifall det är betyget går jag raka vägen till arb.kr.byrån.
SEN ska jag hämta min nya telefon! Skickade ju in min telefon på söörvis då touchen hade slutat funka, men de fick inte lagat den så jag fick en ny istället. :)
Hoppas också att Caspers nya grej kommer snart, han har väntat och väntat flera dagar nu. :P

Igår tvättade jag och Casper bilen i TVÅ timmar. Det är bara jag som vill hålla den ren, så när jag ska tvätta och städa ur den är den så stökig så det tar så länge. Både K och Casper lämnar allt och lite till i bilen.

Minns ni golvet vi köpt till övervåningen dit hem? Vi ska eventuellt hämta mera av samma golv för att lägga på nedre våningen, alla rum förutom wc och tamburerna. Vi får ju riva upp mattan som vi lade dit för typ ett eller två år sen, den luktar väldigt illa av någon konstig anledning.

Den här killen sköter vi denna vecka.

En son som int vill vara med på bilder längre.

Inga kommentarer: