tisdag 26 juli 2011

svettigt värre

Det blir tyvärr väldigt lite bloggande nu då vi är utan internet, men just nu sitter jag och Casper vid mommo och F's så jag passar på att blogga medan Casper ser på Peppa Pig.
Idag har Casper varit på sjön med mommo och F fleera timmar medan jag och K var på V:gatan.
Jag fick inte gjort nästan nånting, för allt var bara tungt och jag var trött och svettades.
Inte konstigt då mitt Hb ligger på 99. Var till apoteket idag och köpte järn som var flytande, tabletterna kan man tyvärr få problem i magen av.

Jag var till rådgivningen igår. Jag hade gått upp 3 kg på 6 veckor.. Det förvånar mig inte alls, för jag är så snål konstant!

Jag trodde nästan att jag skulle dö idag då jag låg i sängen, fast jag hade bara trosor på mig låg jag och svettades så jag var allt våt. Fick ta en iskall dusch, det var så underbart skönt att få frysa en stund efteråt.

Nu ikväll har vi varit till Kållby på Party Lite, jag hade inte råd att köpa nånting, fast det finns massor med fint, men min mor köpte sånadära små doftljus åt mig.

Nu ska vi börja fara hemåt, fast först via Siwa.

Inga kommentarer: