fredag 8 juli 2011

Jag klagar.

Det är svettigt idag! Så nu ska jag och Casper hoppa i poolen och plaska lite, eller jag ska sitta och lata mig och Casper ska plaska.
Sen ska vi vänta på K så vi får mumsa jordgubbar och glass.
Vi var till den där lilla macken vid Gamla Hamn idag och köpte varsin glass och satt på bryggan vid båten vår och åt med fötterna i vattnet, det var super härligt, men dock svettigt.

Fick idag reda på att jag inte kommer att få en cent i sommar, alltså får jag inga pengar fast jag anmälat mig arbetssökande, för att jag inte fått det där j**** betyget än. Får se om jag får det retroaktivt sen, sku int förvåna mig ifall jag int sku få de.
Mest arg är jag på vår lärare faktiskt, man sku ju nog behöva få ett betyg då man går ut skolan, inte flera månader efteråt.
Nåja, får vara fattiglapp hela sommaren, tur är ju att K har pengar iaf.

Men nu ska jag sluta klaga och byta om så svetten slutar att spruta.

Inga kommentarer: