måndag 4 juli 2011

Namn

Vi har ju egentligen inte alls funderat på namn till bebisen i magen än. Men efter ikväll har jag några namn på listan, både flick och pojk.
Tycker det är sjukt svårt denna gång, med Casper visste jag direkt vad han skulle heta, under hela graviditeten.
Men det kan ju bero på att vi inte vet könet nu.
Jag har iaf ett favorit flicknamn just nu, som sku passa bra ilag med Casper, hoppas K gillar det också, pojknamn är lite mera osäkert.
Jag hoppas verkligen att vi får veta könet på bebisen sen på ultraljudet i vecka 36. ;)

Nu ska jag läsa vidare på namntrådar på familjeliv!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Casper och Cajsa tycker jag passar tillsammans men det behöver ju inte ni tycka :) tyckte själv det var roligt med föslag då man väntade.

Johanna sa...

Vi tar absolut glatt emot förslag, tack! ;)