tisdag 12 juli 2011

Lunch

Jag har varit och hämtat mitt EXAMENSBETYG idag, äntligen! Nu ska jag bara skicka in nå papper ti kela och hoppas på att bli rik, eller ej.
De hade ju förstås daterat betyget med datumet 30 JUNI 2011, alltså en hel månad efter jag egentligen gick ut, så jag får inga pengar för hela juni då, tack.
Var också och hämtade min telefon, vet inte vad gubben som ringde åt mig yrade om att de inte hade fått fixat den och skickat en ny telefon istället, för det såg nog ut att vara min gamla telefon med alla nummer och bilder kvar. Ganska tur egentligen, jag vill ju ha alla mina bilder och saker kvar!

Nu avnjuter jag en lunch från Asia Garden bestående av kyckling med grönsaker och ris. Mums.
Passade på då K och Casper är hos oss och tittar på då de gräver nånting, ska fixa lunch åt dem sen då de kommer hit. ;)

Inga kommentarer: