lördag 9 juli 2011

Hoppas.

Det är knappast bara jag som tycker det är sköööönt att det är mulet ute nu?
Det sku gärna få vara så här hela dagen.

Bara för att jag var så förbannad över att jag inte fått mitt betyg igår så hade jag fått hem en lapp på posten att jag har ett brev att hämta ut. Och avsändaren var: SKOLAN. Så nu håller jag alla mina fingrar och tår att det sku kunna vara betyget! Det får jag veta först på måndag då jag hämtar det, men jag hoppas hoppas hoppas på att det är betyget. Men jag undrar vad det månne sku kunna vara om det inte är betyget? Ni får gärna hoppas med mig. ;) Det konstiga är ju att betyget sku komma först när skolan öppnar igen, tidigast. HmHmHm.

Jag hade god lust att packa in oss i bilen direkt vi vaknade imorse och fara och slänga oss i vattnet nånstans, men här är vi än. Jag ska hänga upp nytvättade kläder och sen fixa lunch, sen kanske det blir simning!
Vill fara till villan och sova nån natt också, men kollade att de har lovat regn tills ikväll och imorgon morn, så det får bli en annan dag.

Inga kommentarer: