måndag 13 juni 2011

touhutalo

Idag har jag och Casper varit inomhus och gjort INGENTING. Och det har varit riktigt skönt efter en vecka utanför dörren hela dagarna.
Vi är nu hos mommo och F, Casper var här så länge jag var till Prisma och handlade mat.
Köpte något gott tills imorgon också för då är det nämligen min födelsedag!
Jag får riktigt börja fundera hur mycket jag fyller, men 22 är det ju. För nån vecka sen blev jag helt förskräckt och trodde jag fyllde 23.

Imorgon ska vi fara till TouhuTalo i Kokkola med min kusin och Caspers småkusiner. Kan tänka mig att vi morsor bänkar oss på varsin stol och barnen får busa. ;)
Sist vi var dit kröp jag efter Casper vart han än for, men nu vet man ju vad allt är, och han far inte på såna ställen han inte klarar av. Föräldrarna får väl egentligen inte alls klättra omkring där för den del. :D

Köpte 2 liter med svenska jordgubbar idag, det ska jag vräka i mig ikväll. Myms!

På torsdag ska jag till rådgivningen, ska bli kul att se hur mycket jag gått upp i vikt sen sist, kan hända att det är en del....

Inga kommentarer: