tisdag 14 juni 2011

Dagen.

Jag kan än en gång konstatera att Touhutalo är något att rekommendera!
Vi kom dit 10 imorse, vilket visade sig vara riktigt bra, för klockan 12, då vi for började det komma mera folk, speciellt sånadär större pojkar som gör vad som helst.
Det blev nog inte mycket sittade för vår del som jag trodde, jag var livrädd direkt jag inte såg till Casper. :P
Vi fick även tala lite skit om föräldrar som struntade i vad deras barn gjorde.
Jag fick säga till nå lite större finska pojkar endast tre gånger inom 5 minuter. Första två gångerna sa jag att de fick hämta egna bollar då de tog av Caspers som vi hade plockat åt honom. (Till en såndär grej man ska skjuta bollar med). Sen fick jag ryta till då en av dem sköt på mig med flit.
Ok, man kan inte se allt ens barn gör, men man kan väl åtminstone se efter dem liiite? Man borde ju nog känna sina barn så väl att man vet hur pass mycket man måste se efter dem.

Efter två timmar på touhutalo for vi till Rax och äta, därifrån fortsatte jag och Casper till en barnvagnsaffär, tyvärr hade de varken Brio eller Emmaljunga vagnar där. Vi hann även vara till BR-lelut, H&M, Lindex och Anttila UTAN att köpa något.

Annars så känns det ju absolut inte något att jag fyller år idag, undrar hur många år tillbaks man får fara då det fortfarande var speciellt att fylla år? :D

Nu ska jag gå och ligga i soffan med Casper, och om en timme ska vi hämta K från jobbet.

Inga kommentarer: