lördag 11 juni 2011

svett och solskyddskläder

Min mage har haft en växtspurt nu igen, tycker den har blivit riktigt stor, ska ta en bild nån dag.
Det är faktiskt lite tungt att vara gravid nu då det är så varmt. Sku vara bäst att vara på ett ställe där man kan svalka sig i vattnen var 5:e minut.
Vi är hos mommo och F idag igen, den lilla bassängen är fylld med vatten och Casper och hans kusin A badar för fullt.
Det blir nog nån strand eller möjligtvis fantasea senare idag tror jag.
Nu ska jag smörja in mig och fara ut igen för att svettas ännu mera.

Får se ifall vi skaffar internet eller om bloggen får vara lite dö under sommaren.

PS. Har folk inte hört talas om solskyddskläder åt barn? Det är väldigt sällan man ser barn med solskyddskläder. Jag tycker det är en självklar sak!

En sån här solskyddströja badar Casper med nu i sommar. Från Polarn o Pyret. Känns mycket tryggare än solkräm.

Inga kommentarer: