söndag 5 juni 2011

Hjälpreda

Casper ville vara med pappa och hjälpa till hemma, skönt för mamma att få lite egentid ibland.
Är just nu hos mommo och F och hämtar min telefon som jag glömde igår, sen ska jag fara till Citymarket eller Prisma efter nå klädnypor.
Igår kväll var vi till Purmo och kom hem först halv 1 på natten. Jag var lagom pigg att köra hem då..
Imorgon ska jag fara till arbetskraftbyråån och se om jag sku få nå pengar tills jag börjar få mammapengen i september.

Casper låg och kände på bebisens sparkar i magen imorse, och då kom självklart frågan "mamma, hur kommer bebisen ut?" Jag börjar nog inte förklara så ingående för en 3 åring utan pekade varifrån bebisen kommer ut och sa "därifrån". Han var nöjd med det svaret. :P

Nu ska jag fara iväg. Ha en skön söndag!

Inga kommentarer: