måndag 27 juni 2011

Betyg

Idag vaknade jag tack och lov lite tidigare än vi gjort de senaste dagarna, nämligen före 10!
Vi hade tänkt fara cyklande och hälsa på mommo som var ledig idag, men tror ni inte nyckeln gick av i låset på cykeln. Iofs är det ett såntdär ca. 2 euros lås från Halpa Halli, så är ju inte så konstigt att nyckeln förr eller senare går av.
Men mommo råkade sitta i bilen då jag ringde så vi slapp hit iaf.
Så får se vad vi hittar på idag nu då. Just nu sitter mommo och Casper och latar sig på bakgården och jag nördar en stund på datorn.

Har försökt få tag på min fd. lärare idag utan att lyckas, jag sku nämligen vilja börja ha mitt betyg som vi sku få i mitten av Juni! Men allt ska ta så länge som vanligt. Ett betyg borde man väl få den dagen man går ut skolan, inte en eller två månader efter.
Men hela Optima har tydligen sommarstängt nu så det är knappast så enkelt att få tag i någon som vet något.
Det är ju bara det att jag kan inte ansöka om att få nå pengar från kela innan arb.kraftbyrån har fått mitt betyg.

Nu ska jag gå ut i solen!

Inga kommentarer: