onsdag 15 juni 2011

Bestämt mig.

Nu har jag bestämt mig vad jag vill ha för vagn, tror jag!
En Emmaljunga City Cross, med en citykorg till.

Emmaljunga City Cross. Bild från google.
Citykorg. Bild från google.

Synd att man inte bor i Sverige där det finns massor av begagnade City Crossar på Blocket.se, till myyycket bättre priser än på tex. huuto.net.


Jag följer med på huuto.net varje dag ifall de kommer nån i rätt färg och till bra pris, den rätta färgen vet jag inte vad den är men det lär ju synas. :)
Det trevliga är ju att City Cross är en sittvagn och Citykorgen inte hör till, så den kan man ju köpa skillt, vilket betyder att man kan köpa helt olika färger på sitt och liggdelarna.

1 kommentar:

Bitte sa...

Nämen, en likadan vagn som vi har! :D Fast en annan färg. Den har varit jättebra, men funkar inte nu när vi har två. Vi har kvar den som extravagn hos farmor. Lätt och behändig, utan luft i däcken så man slipper tänka på det.