lördag 26 juni 2010

hus

Godmorgon.
Jag är uppe fast Casper och K fortfarande sover. Kanske jag borde försöka somna om..

Gårdagen "firades" här hos mommo och F's (dom är fortfarande på resa) men barnen och barnbarnen var här iaf ;)
Det gick inte så vilt till :P

Igår på förmiddagen var vi först körande till sandåsen för att simma, men det var nästan äckligt där, fullt med flugor och bromsar och iskallt vatten :P
Istället styrde vi kosan till strand camping och "simmade" där. (enda som simmade var Casper)
Sjukt, det är i slutet av juni och jag har fortfarande inte tagit sommarens första dopp!!

Sitter och kollar lite på hus och sånt, jag och K är lite sugna på att i framtiden då renoveringen är klar att flytta ut en bit på landet, inte föör långt ut men ;)
Vi vill ha stoooooor tomt och K vill ha en stoooor utomhusbyggnad där han kan skruva och greja.
Där vi bor nu är ett väldigt bra ställe, med nära både till dagis och skola och till cenrum tar det kanske 20 minuter att promenera. Men tomten är ju inte den största och husen är ju tätt.
Tänk om Casper sku kunna vara utomhus på en stoooor gård, utan att man behöver vara rädd att en bil ska köra över honom så fort man tittar bort en sekund. :P
Nåja, nog om det, lite framtidsplaner bara :)

Nästa helg ska vi bort jag och K, IGEN! Vi var ju förra helgen också. Känns lite konstigt :D
Vi ska till Purmo och kolla på Björn Rosenström :D
Casper ska övernatta med mommo å F :)

Nu ska jag antingen stiga upp ur sängen eller somna om en stund..

Inga kommentarer: