tisdag 22 juni 2010

Hej

Skrev ett inlägg tidigare idag från telefonen, men det blev tydligen inget av det?
Nåja.
Festern i lördags var riktigt trevlig, fast dagen efter var inte lika trevlig, var supertrött stor del av dagen.
Caspers farmor tyckte att Casper hade varit sååååå snäll :) Han hade somnat bra och allt hade gått fint.
På söndagen mot kvällskvisten hoppade jag och Casper i bilen och styrde kosan mot Kållby.
Min mosters har ett nybyggt Älvsbyhus som vi inte ennu hade hunnit vara och se.
Och det var sååå snyggt! Huset och inredningen. Jag skulle ha kunnat flytta in när som helst ;)
Casper lekte med sina småkusiner A & L och vi planerade förstås den eventuella Turkiet-resan i höst ;)

Nu är vi hos mormor och F's (fast dom är i Bulgarien, min bror K och hans dotter M bor här så länge och sköter Grabben) vi kom hit runt 12.
Casper och M har busat enda sen dess. De två blir väldigt busiga ilag.

Då K slutar ska vi fara till Lindex och köpa nå babykläder, Casper har nämligen fått en till småkusin, en liten tjej :) (från K's sida)
Jag ska även att jag är så väääldans snål på kinesmat, så de ska vi hämta sen också ;)

Nu ska jag fara å se då Casper och M har rivit av alla sina kläder och "farit till simmhallen" :P

PS. Caspers UV-dräkt kom förra veckan (bild kommer sen), från www.zunblock.se
Finns även en finsk sida www.sunblock.fi
Dessa UV-dressar fick bäst i test förra året :)
Casper hade även en då och den var super.
Hoppas vi får använda denna i Turkiet i år då ;)

Inga kommentarer: