fredag 11 juni 2010

Ååååh, vad härligt väder det är idag.
Och endå sitter jag inomhus.
Är vid E:vägen och min bror K for till vår fars och för att byta till sommarringar.
Så hans dotter M ville absolut fara in så därför sitter vi här då.
Ska snart försöka lura ut dem igen men tänkte först skriva lite blogg.

Imorse sku jag dra på Casper ett par nya jeansshorts, utan att prova dem först drog jag lös prislapparna. Såklart var shortsen för små.
Vi skuttade iväg till Lindex och fick byta shortsen iaf :)
Lindex är suuuper. Därifrån köper jag oftast kläder åt Casper.

Då K slutar ska vi grilla kött med nypotatis, sånadära stora majsar och sallad. MUMS.

Undrar om man vågar fara och ta sig ett dopp idag, eller om vattnet är iskallt?

Nåja, nu ska jag försöka få ut ungarna. :)
Trevlig helg!

Inga kommentarer: