torsdag 17 juni 2010

bloggar.

Imorse när vi vaknade tog vi det lugnt med frukost framför tv:n, med bolibompa såklart.
Sen var vi cycklande till Siwa och köpt bullar och saft inför parkdejten.
Sen cycklade vi hem igen och lagade en väldigt enkel lunch, franskisar och korv.
Halv tre tiden cycklade vi mot församlingens lekpark (en väldigt bra park!) där vi hade träff med några personer, inklusive en kula.
Det är så kul, jag och L har Fortfarande lika "bra" humor ;)
Sen cycklade vi iväg till mommo och F's där vi fick grillade biffar, mums.
Då K sluta jobbet och varit nå på ärende kom han och hämta oss för jag var för lat för att cyckla hem.
Vi var via Lidl och Prisma och klockan hann bli halv 9 före vi var hemma.
Väl hemma åt vi hotdogs ;) Casper tog endast någon tugga, så det var inget vi lagar flera gånger.
Han står istället bredvid mig och mumsar i sig ostskivor.

Imorgon ska vi till Kokkola då K slutar. Han behöver brallor och jag behöver kläder till lördagen.
Det är ju inte så ofta vi är ute eller på något annat då vi behöver vara lite fina, så min garderob består mest av vardagskläder..

Jag har blivit lite beroende av att läsa kända bloggar. Typ som:
http://www.kenzas.se/ & http://www.blondinbella.se/

Och Sveriges största blogg missar väl ingen :D http://www.kissies.se/
Inga kommentarer om denna blogg.

Nog om det. Hade faktiskt tänkt lägga in någon bild, men jag orkar inte. Lat.

Nåja, nu ska vi börja ställa oss(Casper) till sängs. Jag själv stiger upp sen då Casper somnat, måste ju vara vaken läänge än, eftersom Sex & the city kommer klockan 12..

Godkväll gott folk!

Inga kommentarer: