torsdag 10 juni 2010

ressjuk

Jag saknar värmen vi fick i maj!
Vill ju ha varm sommarvärme..

Vi vaknade för ungefär en timme sen, så vi har bara hunnit äta bröd och se på lite bolibompa.
Casper åker omkring på sin lilla bil.
Ska snart börja fixa lunch åt oss.
Kanske vi besöker nån park eller liknande fast det inte är så varmt. Solen skiner ju iaf.

Jag har faktiskt inget att skriva idag ser jag. :P

Nästa helg ska vi på 30-årsfest. Ska bli så kul, vi är ju inte så ofta någonstans.
Casper ska sova med sin farmor för första gången. :) Vi har redan börjat förbereda honom för det så de kommer nog att gå fint. Och han smajlar stort och säger "mm-m" när vi säger till honom att han snart ska fara och sova med farmor.

Jag tycker faktiskt han har börjat bli lite mindre mammig, som han nyligen varit.
Han åkte ju med mommo & F på kalas för nån vecka sen utan oss, inget problem.

Jag är väldigt ressjuk! Vi hade ju planerat att åka till Turkiet nästa höst. Alla vi och min moster med familj.
Men då skrev förstås min kusin åt mig att ska vi inte ändå åka denna höst..
Så nu är jag sååååå ressjuk! Helst av allt vill vi ju till Pascha Bay.
Men inget är bestämt och allt är helt öppet, behöver inte ens vara att det blir denna höst.

Nu ska Casper se på motorcycklar på youtube så jag ska avsluta.

Inga kommentarer: