söndag 4 juli 2010

PASCHA BAY

Igår var vi till Purmo och lyssna på Björn Rosenström.
Iaf tre låtar lyssnade jag till, de tre som jag kände igen :D
Det var ju inte jättekul, men helt ok.
Antagligen var jag för nykter för att vara där bland alla (nästan) stupfulla :P
Då vi for hem (med mycket konstiga ljud från bakluckan) for vi en sväng via stan och träffa farsgubben min som vi fo och äta med.
Vi kom hem nångång runt halv 4 kanske. 9 imorse väckte K mig. Så det blir en tidig kväll idag.
En 11 tiden idag cycklade jag till mommo å pejs där jag mötte en glaaad Casper :)
Vi böt cyckeln mot bilen och hämtade K och for till min mosters (med familj) husvagn vid strand camping. Alltid lika trevligt.
Casper, Melinda och deras småkusiner A & L plaskade i en liten bassäng och jag, K och min kusin F var i sjön och simmade. SKÖNT!
Vi pratade förstås också om Pascha Bay. Resan är ju nästan bokad. Nästan.
Min moster ringde dit i fredags och det fanns så få platser kvar så hon fick reservera 17 platser till måndag, imorgon. Så imorgon bokas det!!! Så om ca. två månader ligger vi och steker oss i Alanya!!!
Det ska bli så jättekul.
TUSEN TACK MAMMA FÖR ATT DU GÖR DET MÖJLIGT FÖR OSS ATT FÖLJA MED ;)

Nu ligger jag vid Storströmmen och bloggar. Casper, K, pej och M är ute med båten.
Vi har också hunnit vara till strandis och mumsat pizza.

Igår på dagen var vi till fanta sea nästan 3 timmar. Det var riktigt trevligt, fast stället är ju inte riktigt lika trevligt som det var när man själv var liten...

Nåja, nu ska jag avsluta. Nästa inlägg ska jag försöka få med lite bilder i, som jag menat så länge.




Bilderna är från Finnmatkat

Inga kommentarer: