fredag 30 juli 2010

hej.

Vi har ganska nyss kommit hem efter att ha sovit tre nätter i larsmo vid en villa som K's pappa har hyrt för en vecka.
Vi har haft riktigt trevligt förutom då Casper sprungit ut på bryggan heela tiden.
Vi har simmat. Ätit massor, godis och allt möjligt skräp. Badat bastu (alla förutom jag). Läst massor med Allers och Allas tidningar. Kollat då det åskat och blixtrat.
Sovit såklart. Matat gräsandar. En dag var jag och Casper skuttande till strand camping och hälsa på min moster vid husvagnen. Vi orkade inte gå tillbaka så K fick hämta oss...
Jag och Casper har diskat, vilket Casper tyckte var superkul då vi diskade utomhus i två baljor. med mera med mera..
Nämnde jag att vi har ätit? ;)

Nåja. Ikväll åkte vi iaf hem, för jag ska till Kokkola imorgon.
Casper och K lämnar hemma. Det ska faktiskt bli skönt att få fara ensam och gå hur läänge man vill och titta i affärerna.

Igår på eftermiddagen var vi till Kälviä och kolla på djur, traktorer och en massa andra gamla häftiga saker. Casper stortrivdes, blir säkert ett till besök ännu före hösten. Vi var där över två timmar och Casper ville endå inte fara hem.

Nu säger jag att Casper är torr, blöjfri.. Han har varit utan blöja i snart två veckor. Vi är väldigt stolta. Igår kissade han till och med på en potta vid Kälviä. Han har förut inte velat kissa på pottan nån annanstans än hemma eller vid mormors eller då vi har haft med hans egna potta.

På måndag börjar K jobba igen och det är förstås väldigt tråkigt.

Godnatt.

Inga kommentarer: