torsdag 22 juli 2010

en tår i ögat.

Fick just springa ut i regnet och stänga fönstren på bilen, fy vad kallt jag fick!
Ganska smart av mig också att lämna upp fönstren.

Idag var vi på stan en stund, sen vid mommo å F's. På hemvägen var vi via makuuni och blanda några godisar åt Casper, ingen godisdag idag egentligen men.
Prinsen somnade för en halvtimme sen i soffan då vi såg på extrema samlare eller vad det nu heter.
K är och hjälper en bekant och har ingen aning om när han kommer hem.
Det är med andra ord lite tråkigt.
Men sex and the city borde ju börja snart, men jag tycker jag har sett alla avsnitt redan..

Vi hoppade över jakobsdagar ikväll och siktar in oss på imorgonkväll istället.
Väderprognosen har ändrat till helgen också så det såg lite trevligare ut.

PS. Jag dansade lite zumba här framför datorn för mig själv ikväll då killarna var ute på gården och grävde, jag måste ha sett förfärlig ut..

PS igen.
Jag fick en liten tår i ögat ikväll då Casper badade och var söt som alltid, jag älskar ju honom så fruktansvärt mycket :)
Vad det kommer att bli hemskt att börja jobba så småningom (om jag hittar något jobb då förstås) och inte vara hemma med Casper hela tiden.
Jag ska försöka njuta av vår lill-älskling till max hela hösten.

Nåja, nu ska jag återgå till soffan.


jag äääälskar mina två gubbar! :)

Inga kommentarer: