måndag 5 juli 2010

lite bilder.


Kan man vara nå sötare? ;)


Casper vid FantaSea


ReimaTec skor som jag fyndade vid Citymarket för nånting på 16 euro. De hade kostat 55.



Lillsötisen kör mopo



Simmdressen från Sunblock



Casper å farsgubben sitter i traktorn i purmo ;)


Där var lite bilder. Orkar inte ladda upp flera för det tar så länge :P

Idag har vi varit hela dagen vid Fantasea. Det har varit så sköönt.
Sen for vi till mommo å pejs och grilla korv och kyckling.
Nu är far i huset och fiskar med sin lillebror, vi var och se på en stund för Casper blev så ledsen då han inte fick följa med. Han börja skaka då en liten firre hoppa omkring på bryggan :D
Iaf for de till ett annat ställe och fiska så vi for hem istället. Casper somnade i bilen så jag är heelt ensam.

Idag blev Turkiet-resan riktigt bokad bokad. ÅH VAD KUL. Och jag är inte ensam om att ha resfeber ;))
Endast två månader kvar :D Men det lär ju gå snabbt, åtminstone första månaden då älskling har semester! Som började idag.

Vi far högst antagligen till Haparanda på onsdag :) Vi + faffa å fabbo K.
Vi ska övernatta två dagar. Var vet vi inte ännu, men jag ska googla lite vad det finns för alternativ. Helst nån mysig stuga nånstans.

Nu ska jag fara och gräva lite i kylskåpet, är lite hungrig (snål). Vi har en chipspåse som står i köket och vill bli uppäten, men ifall jag ska kunna visa mig i bikini i turkiet får jag avstå från en hel del godsaker :D Kanske jag hittar en morot istället.

Godkväll.

Inga kommentarer: