torsdag 11 mars 2010

uppdatering

Nu är det nästan en hel vecka sen vi flyttade hem.
Det börjar kännas mera "normalt" nu än vad det gjorde de första dagarna.
Casper har sagt flera gånger att vi ska fara hem. :D
Men det tar ju sin tid för honom att förstå att vi ska börja bo där nu.
Allt är ju kanske inte så praktiskt när det är halvfärdigt, men det går bra att bo där iaf.
Jag hoppas ju att vi får ett sovrum till sommaren. Bara K börjar ta itu med det, men det är ingen brådska.

Just nu är vi och hälsar på min mor och F. Snart på väg hem.
Och på måndag får vi internet! Man känner sig faktiskt lite ute utan internet.

På lördag har jag och K bjudit M och N till oss (också F, men han har inte sagt varken bu eller bä).
Vi ska äta och säkert dricka lite gott och sedan ska vi till Stadshotellet.
K ser framemot att få se Eva Eastwood :D
Det ska bli riktigt kul, är ju inte så ofta man är ute när man har småbarn.
Casper ska få övernatta hos mormor :))

Och nästa helg ska jag och mamma till Ikea med buss!
OCH sen i slutet av nästa månad ska vi till Tampere på Hot rod & rock show.
Casper kommer att stoooortrivas bland alla bilar!
Så vi har mycket program framför oss. (ja, det är faktiskt ganska mycket för oss :D)

Nu ska jag sluta skriva för vi ska börja ställa oss hemåt så småningom.

Inga kommentarer: