fredag 5 mars 2010

Nu flyttar vi!

Från och med idag bor vi på V:gatan igen!
Allt är inte klart men det är så vi bra kan bo där, småsaker kvar.
Vi kommer att sova i datarummet eftersom vårt sovrum inte är klart än.
Men det är ju bara en tid.
Så inatt blir första natten :)
Vi är så tacksamma för att vi fått bo här hos mamma och Frej så här länge, och de har hjälpt oss jättemycket med allt.
Jag har helt enkelt tur med såna bra föräldrar :) <3

Vi kommer säkert att vara utan internet ett tag, men jag kan ju blogga då vi far hit och hälsar på :D

Imorgon ska vi fara till Vasa, jag, mamma, min moster och kusin :)
Det blev inget ikea, för lite anmälda för att bussen sku gå och vi ville inte köra så långt med bil.

Nu ska jag fortsätta färga håret, får se hur resultatet blir.

Trevlig helg allihopa! :)

Inga kommentarer: