tisdag 16 mars 2010

PartyLite

Igår var jag värdinna för Party Lite :)
Över hälften av gästerna kom inte eller kunde inte komma.
Men hon fick bra sålt iaf ;)
Jag fick som värdinna välja något för en viss procent av vad hon sålt för.
Trodde inte att det var såå mycket som jag faktiskt fick (det blev ju lite mer då N bestämde sig för att ha partyt nästa månad)
Iaf så köpte jag en jääätttefiin lykta som annars kostade 89,90. Men jag fick då denna för endast 24,85!! Ett stort blockljus köpte jag till också som håller ca. 90 timmar eller vad det var :)
Jag rekommenderar faktiskt att vara värdinna för party lite!

Casper har just vaknat och skulle ha bort pyjamas direkt och bara en t-skjorta på, precis som mamma :D

PS. Vi har fått internet nu, sååå skönt!

1 kommentar:

Nilla sa...

He é bra å lönsamt att vara värdinno för party-lite! :D Ja va värdinno i januari å tå fick ja så pass bra sålt så ja fick väli saker för 175€! :D Så man fick ju handla såndi dyra saker som man annos itt sko näns köp! :) Å fin é ju temdi grejona deiras å... :) Men tyvärr liiti väl dyr... :/