torsdag 25 mars 2010

Bra film!

Idag vaknade vi först lite före 9 då pappsen for till jobbet.
Vi låg kvar i sängen och busa lite till halv 10.
Casper var suuupertrött igårkväll och somnade bums i bilen på väg hem från mormor och F's. Vi steg ju som sagt upp 6 igår morse och han sov endast en halv timme på dagen.

Efter att vi stigit upp och ätit morgonmål, och sen även lunch idag for vi ut med vagnen. Vi gick först till en park nära Rådhusgatan, sen via Siwa och sen ännu via stan.
Casper somnade på hemvägen och sover ute i vagnen nu. Jag sitter och äter äckliga vindruvor från siwa.

Jag och mormor klippte Caspers hår lite igår med en hårklippare, ska ta lite till idag och jämna upp det lite. Han är en riktig tuffing nu :) Ska fota sen.

Igår såg jag på en suuperbra film : Brothers.
Jag grät några skvättar. Skrattade även högt för mig själv några gånger.
Den var faktiskt jättebra.

Trailern: http://www.youtube.com/watch?v=kJtEUfSAfOk

Nu ska jag äta lite mera vindruvor och hoppas jag inte får så mycket gaser i magen som jag brukar få av dem, jag ska ju till skolan ikväll!

Nu ska jag så småningom väcka Casper.

Inga kommentarer: