onsdag 24 mars 2010

Lill-Casper på bild

Imorse vaknade Casper strax efter 6. Jag halvsov till 6:30. Då sa Casper att han behöver kakka. Vi fick byta blöja ca. 4 gånger för han prutta så de kom lite i blöjan :P
Vi har dammsugt, skurat golvet, diskat, lagat mat och tvättat och hängt upp kläder.
Vi har också hunnit se på barnkanalen en stund.
Nu sover äntligen Casper, jag ska snart joina honom en stund, men först nörda lite på datorn.
Igår satt Casper bakom ratten i "fulbilen" och med allvarlig min sa att jag skulle starta bilen så han skulle få köra. Haha :)
K sa faktiskt igår att han ska försöka sälja bilen.
Någon som behöver en ful och liten men väldigt bensinsnål bil? ;) (en Nissan Micra)

På söndag fyller K år. Undrar vad man ska köpa då. Jag är jättedålig på presenter åt K.
Jag minns hans första födelsedag, sen vi blivit tillsammans alltså, så köpte jag boxers åt honom :P
Han skämtar fortfarande om det.


Bloggar mera senare eller en annan dag.
Här kommer lite äldre bilder av vår prins :)









Vi har ju hundratals bilder på honom. Men här var några iaf :)

Inga kommentarer: