tisdag 13 september 2011

Nervös?

Alla frågar ifall jag börjar vara nå nervös, men det är jag faktiskt inte! Jag borde väl egentligen vara det, men jag har nog inte förstått ännu hur nära det faktiskt är nu. Men lika bra att inte börja sitta och fundera på förlossningen och göra sig nervös, jag tar det som det kommer.
Jag har inte ens packat BB-väskan ännu, men det ska jag faktiskt ta och göra ikväll, bättre sent än aldrig.

Ikväll sköter vi Caspers kusin Alva, hennes far sku på svetskurs. Det är ju enklare att ha två 3-åringar än en, de roar ju sig själva så jag får sitta och lata mig. :P
Nog för att jag oftast annars också sitter och latar mig, så mycket det bara går, jag får nog vara igång sedan då lillan är här.

Nu ska jag ta och göra något som är väldigt kul, betala räkningar och bli fattig, igen.

Inga kommentarer: