fredag 16 september 2011

Inget hänt.

Här har inget hänt ännu, går fortfarande hemma med magen i vädret och väntar på att något tecken. ;)

Idag har jag och Casper haft besök av tant L från Danmark (min pappas ex). En supersnäll människa!
Vi satt och mumsade lite melon, kex och saft och bara pratade.
Sen då min mor slutade hämtade hon oss och nu är vi här. (jag orkar inte gå så långt mera:P)
Casper ska snart fara och "hjälpa" pappsen, de har en liten grävmaskin och ska laga ut lite grus som vi har på gården, för man slipper inte in med bilen som det är nu.
Vår gård ser faktiskt väldigt hemsk ut just nu, eftersom vi har hamnat att ta ner en massa träd och gräva upp typ halva gården för att laga nya vattenrör.
Så nästa vår får vi laga ny gräsmatta, vilket nog behövdes göras iaf.

Jag fick förresten ett presentkort till en ansiktsbehandling av L vilket jag ska unna mig sedan då lillan är född.:)

Inga kommentarer: