lördag 3 september 2011

Bilstol och tacos.

Igår fick vi hem lillans bilstol, som kommit från Petalax, via Vasa till Kållby där jag hämtade den igår. ;)
Det är en Akta Graco:

Bas med stödben hör till, men den har vi i bilen. Kommer vara enkelt att bara klicka fast stolen i basen då man ska i bilen. Jag är supernöjd!

Hittade även ett band igår i påsen där regnskyddet till vagnen är, jag förstod nästan direkt att det måste höra till ståbrädan, så här smart:
Jag blev självklart jättenöjd över detta band, för jag trodde inte det fanns med, hon vi köpte vagnen av hade säkert glömt var bandet var eftersom hon inte sa något om det.

Och till sist en suddig bild på en prins som har det skönt i soffan och ser på bolibompa:



Ikväll ska vi iväg till Storströmmen till styvsyster M och N's på tacos!

Inga kommentarer: