onsdag 14 september 2011

Dagen D

Idag är då Dagen med stort D då lillan är beräknad att titta ut, men hon verkar trivas bra där i magen än så länge.
Så nu får jag fortsätta med samma sak jag gjort den senaste veckan, gå och vänta på att något ska börja hända!
Kan hända att sammandragningarna har blivit lite starkare, om det inte bara är något jag inbillar mig.
Men de är ju väldigt få, utspridda per dag.
Förresten så har lillan troligtvis fått ett namn nu! Hoppas bara att det passar henne då hon kommer ut. :)
Namnet kommer jag inte att avslöja på bloggen förrän hon är född.
Casper gillade iaf namnet, jag gav två olika namn åt honom och han valde detta direkt. K har heller inte sagt något emot det.

Nu hade jag faktiskt tänkt fara och gå på stan en stund så länge Casper är i dagis, han bestämde sig för att vara halvdag idag.
Egentligen sku jag måsta fara och handla mat...Men det får vänta tills senare.

Inga kommentarer: