fredag 11 maj 2012

Sjukling

Vi har en sjuk K hemma idag, med feber och lite illamående. Tror vi ska åka iväg någonstans jag och kidsen sen då de stiger upp så han får sova ifred, han hade tydligen inte fått sovit något inatt.
Vi lär väl fara till stan, som vanligt. ;) Vädret är ju inte så jättetrevligt för utevistelse.
Imorgon lär det bli sol mot eftermiddagen, jippiee!

Nu skulle jag egentligen behöva ta itu med hemmet, saker som ligger här och där och disk finns det gott om, men jag är lite lat.. Dammsuga fick jag inte heller göra för K, så en sak mindre jag måste göra.
Alltså, jag blir väldigt stressad om det är råddigt, och om diskhon är full, om det finns lite sand på golvet osv.
Jag går ofta och plockar och plockar, golvet ska skuras en gång i veckan, ja ibland varannan vecka.
Dammsuger gör jag dagligen, ibland varannan dag.
Så, nu är jag stressad, och måste tyvärr ta itu med detta fast jag har 0 lust.

Trevlig helg gott folk! Det kommer (hoppeligen) jag att ha!

Fotade stackars K just.. ;)

Inga kommentarer: