fredag 30 mars 2012

Stora tjejen! och så vagnen...

69,5 cm och 8080 gram. Så stor är vår lilla tjej nu!
Hon hade bara växt 1 cm sen förra gången men då hade hon växt mycket och hon ligger strax över medelkurvan. :)

Jag var nyss upp på vinden och tog ner sittdelen till Mejas vagn!
Dags att byta ut liggdelen, den är 75 cm lång, alltså är det 5 cm kvar, plus att hon ju har halare på sig och in i påsen, vilket betyder att det tar stopp där.
Men liggdelen är så supersnygg så jag vill egentligen inte byta!
Plus att vi måste ha köpt ett fotskydd, och närmaste butik som säljer Emmaljunga ligger väl typ i Seinäjoki. Håller stenkoll på huuto.net. Tills jag hittat ett får det duga med det fula Emma fotskyddet vi fick med.

Men iaf,  så fort jag tvättat de delar som går att tvätta (tyg) så lägger jag ut Citykorgen till salu, så ifall någon behöver en sådan, håll utkik på loppissidorna på FB eller eventuellt findit!
Den är KLAR RÖD! Och SNYGG!

Casper skuttar Meja, i höstas. (FROM THIS)


 (TO THIS)

Om cirkus en timme ska vi fara med J till det nyöppnade Sale, bra att ha några hundra meter till butiken!

6 kommentarer:

Louise sa...

Har en emmaljungas fotpåse, helsvart använd max 5 gånger, finns i Purmo 25 €

Johanna sa...

Är det en såndär deluxe modell som passar flera olika vagnar? Eller hurdant? :)

Louise sa...

Är en tunnare fotpåse som jag har haft till cerox vagnen, svägerskan har haft en likadan till sin city cross

Johanna sa...

Ok! Tack, men det är nog ett såndär tjockare delux som vi ska ha =)

Anonym sa...

Hej!
Har du sålt Citykorgen redan?
Mvh
Karolina

Johanna sa...

Karolina:
Jo vi har redan sålt den =)