onsdag 7 mars 2012

Och rådgivningsbesöket

Gick superfint!
Han var så jätte duktig vår lilla kille.
Rådgivningstanten skröt på honom och tyckte han klarade allt galant.
Hörseln var bra och synen var jättebra, han såg bättre än vad man behöver göra vid 4 år.
Jag ser jätte dåligt, K ser jättebra så jag hoppas verkligen barnen släktas sin far där.
Jag satt där på stolen och nästan fnissade av stolthet då han skulle visa att han kunde göra det som sku göras.
Vår lilla kille är inte så liten längre.
Det blev inget vaccin som jag gissat, det blir sen då han ska till läkaren nästa månad.

Han är nu 114,5 cm lång och väger 21,2 kg. Han har alltid varit lång, men det jämnar väl ut sig sen, annars blir han två meter lång. ;)

Kokkola resan gick fint! Shoppade inte så mycket, ett par byxor och en tröja åt Casper, en klänning, en tröja, strumpor och ett band att ha runt huvudet med rosett på åt Meja.
Och en hel massa maaaaaaaaaaaaaaaaat!

Nu ska jag fara och sova med resten av gänget.

Inga kommentarer: